Mimo kryzysu, z jakim mamy do czynienia na rynku, giełdowa Alchemia nie zmienia swojej strategii. Spółka inwestuje i poszerza rynki zbytu.
- Chcemy skupić się na produktach niszowych, głównie dla branży energetycznej, która w mniejszym stopniu, w naszej ocenie, ograniczy planowane inwestycje - mówi Piotr Michalczewski, dyrektor finansowy oraz członek zarządu Alchemii SA. - Skupiamy się na produktach trudniejszych i bardziej przetworzonych, na których uzyskujemy wyższe marże. Ponadto na produktach, które nie ulegają tak szybko trendom na rynku jak wyroby specjalistyczne - głównie obręcze i pierścienie. Poszerzamy ciągle rynki zbytu. Nasze rury znajdują nabywców nie tylko w krajach europejskich czy USA, ale także w Indiach, a nawet na Madagaskarze.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.