Alchemia walczy o nowych nabywców i wartość dodaną

Alchemia walczy o nowych nabywców i wartość dodaną
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Pierwsze trzy miesiące roku 2014 były dla Alchemii gorsze niż ten sam okres minionego roku. Grupa podjęła jednak szereg starań mogących zaowocować zwiększeniem sprzedaży w przyszłości. Uzyskała m.in. nowe certyfikaty, pozwalające starać się o zamówienia nowych partnerów.

W I kwartale 2014 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy Alchemia wyniosły 251,447 mln PLN, podczas gdy rok wcześniej ten sam okres zamknięto przychodami 270,286 mln PLN. Zysk brutto ze sprzedaży spadł z 16,704 mln PLN do 14,572 mln PLN. Wynik netto to już w tym roku strata w wysokości 2,822 mln PLN, podczas gdy przed rokiem kwartał zakończono zyskiem 1,764 mln PLN.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Alchemia walczy o nowych nabywców i wartość dodaną

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!