ArcelorMittal i ThyssenKrupp Steel zamknęły platformę e-handlu STEEL24-7 prowadzoną wspólnie przez obie spółki. Jednocześnie firmy wprowadzą nowe rozwiązania z zakresu e-handlu.
Platforma została stworzona w 2001 roku przez czterech największych europejskich producentów stali. Ich celem było służenie możliwie największej liczbie klientów i dostawców stali za pośrednictwem jednej wspólnej, obustronnie wykorzystywanej platformie elektronicznej.
Od tego momentu, zarówno ewolucja technologii informacyjnej, jak i szybko postępująca konsolidacja przemysłu hutniczego doprowadziły do znacznie większego znaczenia bardziej zindywidualizowanych rozwiązań, dlatego też oryginalna idea STEEL24-7 okazała się przestarzała. Z tego powodu ArcelorMittal i ThyssenKrupp Steel zgodziły się zamknąć platformę i rozwijać swoje własne rozwiązania z zakresu e-handlu.
Z platformy STEEL24-7 korzystało ponad 700 zarejestrowanych klientów z 37 krajów, którzy za jej pośrednictwem wykonali ponad milion transakcji.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: ArcelorMittal: nowe rozwiązania w e-handlu