Jeśli chcemy realizować ideę społecznej odpowiedzialności biznesu w naszym rozumieniu, nie możemy tego robić tylko wtedy, gdy na rynku panuje hossa - mówi Łukasz Cioch, dyrektor ds. Odpowiedzialności Biznesu i Komunikacji, ArcelorMittal Poland SA.
- Wyodrębniliśmy cztery obszary, w które się angażujemy. Są to edukacja, zdrowie, kultura i sport. Decydujemy się na długofalowe projekty. W ciągu ostatnich trzech lat angażowaliśmy kwoty od tysiąca do miliona złotych w projekty społeczne. Zawsze możemy sobie zadać pytanie, co przyniesie większą korzyść dla społeczności, w której jesteśmy zakorzenieni - czy zamieszczenie promocyjnego artykułu na temat firmy, czy też współpraca z miastem i wyposażenie miejscowej szkoły w laboratorium multimedialne.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: ArcelorMittal Poland: społeczna odpowiedzialność biznesu to nie wydatek, ale inwestycja