PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

KGHM: wzmacnialiśmy wizerunek marki w Stanach Zjednoczonych

Autor: pb.pl
28-09-2007 14:37

KGHM, sponsorując wtorkowy polonijny koncert w Chicago, chciał działać na rzecz wzmocnienia wizerunku marki w Stanach Zjednoczonych. Zarząd spółki wydał w piątek specjalne oświadczenie w tej sprawie.

- Był to jeden z elementów realizacji strategii marketingowej - portal pb.pl cytuje rzecznika "Polskiej Miedzi". Radosław Poraj Różecki dodaje, że na kilka dni przed koncertem, w którym uczestniczył Lech Kaczyński, KGHM przystąpił do Międzynarodowego Stowarzyszenia Miedzi.

Źródło: Puls Biznesu

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


37 017 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP