PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

KGHM: wzmacnialiśmy wizerunek marki w Stanach Zjednoczonych

Autor: pb.pl
28-09-2007 14:37

KGHM, sponsorując wtorkowy polonijny koncert w Chicago, chciał działać na rzecz wzmocnienia wizerunku marki w Stanach Zjednoczonych. Zarząd spółki wydał w piątek specjalne oświadczenie w tej sprawie.

- Był to jeden z elementów realizacji strategii marketingowej - portal pb.pl cytuje rzecznika "Polskiej Miedzi". Radosław Poraj Różecki dodaje, że na kilka dni przed koncertem, w którym uczestniczył Lech Kaczyński, KGHM przystąpił do Międzynarodowego Stowarzyszenia Miedzi.

Źródło: Puls Biznesu
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 318 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

518 190 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP