Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

KGHM: wzmacnialiśmy wizerunek marki w Stanach Zjednoczonych

Autor: pb.pl
28-09-2007 14:37

KGHM, sponsorując wtorkowy polonijny koncert w Chicago, chciał działać na rzecz wzmocnienia wizerunku marki w Stanach Zjednoczonych. Zarząd spółki wydał w piątek specjalne oświadczenie w tej sprawie.

- Był to jeden z elementów realizacji strategii marketingowej - portal pb.pl cytuje rzecznika "Polskiej Miedzi". Radosław Poraj Różecki dodaje, że na kilka dni przed koncertem, w którym uczestniczył Lech Kaczyński, KGHM przystąpił do Międzynarodowego Stowarzyszenia Miedzi.

Źródło: Puls Biznesu
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


36 682 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP