PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Nowe produkty pomogą uciec przed kryzysem

Autor: WNP.PL (Piotr Myszor)
28-01-2013 12:10
Nowe produkty pomogą uciec przed kryzysem
Fot. Promotech

Kryzys sprawia, że w naszej branży istnieje dość duża doza niepokoju, wszyscy ostrożnie podchodzą do prognoz na przyszły rok. Mamy nadzieję, że cały szereg nowych produktów w połączeniu za aktywnymi działaniami marketingowymi pomoże nam utrzymać dotychczasowy poziom w nadchodzącym roku - mówi Marek Siergiej, prezes Promotechu.

Rok zaliczamy do udanych. Udało się nam wprowadzić na rynek kilka nowych wyrobów, np. z zakresu ukosowarek. Podjęliśmy szeroko zakrojone działania marketingowe, promujące innowacyjne urządzenia do automatyzacji spawania produktów, które będziemy produkowali w nowej hali. Zdobyliśmy wiele obiecujących rynków zbytu, a w związku ze zwiększenie produkcji zatrudniliśmy nowych pracowników - mówi prezes Promotechu Marek Siergiej.
Siergiej szacuje, że spółka na koniec 2012 roku osiągnęła przychody na poziomie 51 mln zł - o ponad 12 proc. wyższe niż w roku poprzednim. Zysk netto wyniesie ok. 5 mln zł, w porównaniu z 4,6 mln zł w roku 2011.

Promotech liczy, że mimo kryzysu uda się utrzymać ubiegłoroczny poziom obrotów. W ubiegłym roku sporo zainwestowano w nowe produkty i rozbudowę hali produkcyjnej. W zakład zainwestowano 6,5 mln złotych. Nowe zainstalowane w nim technologie, umożliwią wdrożenie do produkcji innowacyjnych wyrobów, m.in. mobilnych automatów do wycinania otworów, urządzeń do profilowego cięcia rur, słupowysięgników i wózków spawalniczych nowej generacji.

Promotech zamierza nadal wchodzić na rynki krajów arabskich. W ubiegłym roku sprzedano do firmy produkującej konstrukcje stalowe w Zjednoczonych Emiratach Arabskich urządzenie do profilowego cięcia rur.

- Z uwagi na rozwinięty sektor wytwórczy konstrukcji stalowych Półwysep Arabski jest szczególnie perspektywicznym rynkiem zbytu dla naszych urządzeń do mechanizacji cięcia i spawania - mówi Andrzej Twarowski, szef marketingu Promotechu.

Spółka prezentowała także swoje wyroby na targach w Dubaju, co zaowocowało rozmowami z kolejnymi potencjalnymi odbiorcami z Półwyspu Arabskiego.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 899 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP