Promotech na eksport sprzedaje 90 proc. produkcji. Które rynki mają potencjał?

Promotech na eksport sprzedaje 90 proc. produkcji. Które rynki mają potencjał?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Kraje Afryki, Ameryki Południowej i Azji mają ogromny potencjał sprzedażowy. To trudne rynki ze względu na kryzysy gospodarcze lub polityczne, ale staramy się zwiększać tam rozpoznawalność marki i rozwijać sprzedaż - mówi Marek Siergiej, prezes Promotechu.

Jak się zmienia udział sprzedaży zagranicznej w przychodach spółki i jak miałby ten odsetek wyglądać za 5 lat lub w jakimś innym okresie, który spółka zakłada w planach?
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Promotech na eksport sprzedaje 90 proc. produkcji. Które rynki mają potencjał?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!