Rozpoczynamy proces rebrandingu naszej firmy. Przyjmujemy nazwę Rosomak Spółka Akcyjna a wraz z nią nowe logo - zakomunikował prezes firmy Adam Janik, podczas konferencji "Sukces uzbrojenia polskiej armii źródłem sukcesu polskiego przemysłu" w Siemianowicach Śląskich.
- Chcemy zdyskontować bezinwestycyjną, najlepszą z możliwych promocję naszego produktu w świecie, dzięki opiniom, jakie przedstawili żołnierze. Uważamy, że w ten sposób trafimy lepiej do naszych klientów, także zagranicznych - zaznaczył Adam Janik. - Polskiej armii dostarczyliśmy już 600 sztuk Rosomaków, a kolejnych 300 dostarczymy do 2019 roku.
WZM (Rosomak) liczy także na kontrakty zagraniczne, których pozyskiwanie umożliwia ubiegłoroczne przedłużenie umowy licencyjnej z fińskim koncernem zbrojeniowym Patria. Dlatego też firma wdrożyła rebranding, który ma wspomóc działania promocyjne na świecie.