Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Ruukki rozwija stale specjalne

Autor: wnp.pl (PIM)
27-06-2013 15:13
Ruukki rozwija stale specjalne
fot. mat. prasowe

W ramach rozwoju produktów o wyższych marżach Ruukki rozwija ofertę wyrobów ze stali specjalnych, a także poszerza sieć dystrybucji i wsparcia technicznego tego typu produktów.

Ruukki planuje dalsze rozwijanie oferty stali wysokowytrzymałych, trudnościeralnych i powlekanych. Po wprowadzeniu na rynek większej gamy produktów ze stali specjalnych firma zauważyła, że nie tylko rentowność sprzedaży stali specjalnych jest wyższa, ale i wahania cenowe są mniejsze. Uznała więc, że to kierunek wart rozwijania. Ruukki chce zatrudnić nowych specjalistów w dziedzinie tego typu stali na większości kontynentów, także w Europie. Na razie nie ujawniono jednak konkretnych planów rozwoju tego segmentu w Polsce.
Pośród wszystkich branży wykorzystujących stale specjalne, budownictwo oraz górnictwo zapewnia nam znaczący potencjał wzrostu zarówno na rynkach rozwiniętych, jak i wschodzących. Wzmocnienie usług wsparcia technicznego Ruukki pozwoli nam oferować fachowe doradztwo i zapewni współpracę z coraz większą liczbą klientów - mówi Thomas Hörnfeldt, wiceprezes ds. stali specjalnych i międzynarodowej sprzedaży w Ruukki Metals.

Zastosowanie stali trudnościeralnej ogranicza ścieranie w trakcie transportu betonu, substancji półpłynnych oraz innych materiałów ciernych. Znacząco poprawia to wydajność i żywotność ścieralnych elementów maszyn górniczych, budowlanych czy sprzętu leśnego.

Stal o wysokiej wytrzymałości przeznaczona m.in. do elementów konstrukcji pojazdów, dźwigów, wywrotek i kontenerów jest niemal dwukrotnie bardziej wytrzymała od standardowej, co pozwala na obniżenie masy elementów konstrukcji i tym samym obniża koszty eksploatacji wykonanych z niej pojazdów. Wysoka wytrzymałość oznacza również wyższą twardość, co przekłada się na wydłużenie żywotności i odporność na uderzenia.

W zależności od specyfikacji decydując się na stale wysokowytrzymałe, możliwe jest zmniejszenie grubości materiału o kilka milimetrów – czasem nawet o połowę. W efekcie obniżenie masy nadwozia przekłada się na większą masę użytkową pojazdu i niższe zużycie paliwa – mówi Przemysław Beciński, sales director Ruukki Polska.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 570 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP