PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Serwistal stawia na rozwój

Autor: Artykuł sponsorowany
15-10-2011 00:00
Serwistal stawia na rozwój
Fot. (mat. prasowe Serwistal)

Nowe, innowacyjne linie technologiczne umożliwią znaczący, sięgający 60 proc, wzrost możliwości produkcyjnych - mówi Jakub Gróbarczyk, dyrektor handlowy w firmie Serwistal.

Umocnienie pozycji rynkowej, budowa trwałych relacji z klientami, wejście na nowe rynki i poszerzenie oferty - to główne cele, jakie stawia sobie firma Serwistal.
W latach 80. firma - wtedy działająca pod nazwą Murbet - zajmowała się produkcją wyrobów betonowych. W 1991 roku zakres działalności przedsiębiorstwa został rozszerzony - objął hurtowy i detaliczny handel wyrobami hutniczymi oraz materiałami budowlanymi. W 2001 roku rozpoczęto pierwszy etap budowy nowoczesnego stalowego centrum serwisowego wyrobów płaskich.


- Już na etapie planowania inwestycji został sprecyzowany profil produkcji przedsiębiorstwa - podkreśla Jakub Gróbarczyk, dyrektor handlowy w firmie Serwistal. - W ofercie znalazły się taśmy i formatki, cięte na wymiar z blach stalowych, ocynkowanych, aluminiowych i powlekanych.

Jak dodaje Jakub Gróbarczyk rosnące zapotrzebowanie odbiorców pozwoliło realizować strategie szybkiego rozwoju. Rozbudowano zakład i park maszynowy oraz konsekwentnie wdrażano nowe rozwiązania technologiczne.

- Nową dekadę w historii firma rozpoczęła pod nazwą Serwistal - mówi Jakub Gróbarczyk. - Poprzednia nazwa MG Murbet nie oddawała rodzaju i charakteru prowadzonej działalności spółki, gdyż zdecydowanie wiązała się z rynkiem budowlanym. Postanowiliśmy zmienić nazwę i logo firmy, dostosowując je do rodzaju prowadzonej działalności. Jako stalowe centrum serwisowe o ugruntowanej wysokiej pozycji na rynku przetwórstwa wyrobów płaskich, chcemy również poprzez nazwę być jednoznacznie kojarzeni z branżą, w której działamy od 10 lat.

Jak podkreśla Jakub Gróbarczyk celem firmy jest rozwój, umocnienie pozycji rynkowej, budowa trwałych relacji z klientami, wejście na nowe rynki i poszerzenie oferty.

Firma obsługuje zarówno krajowe jak i zagraniczne rynki. Dominują kraje Unii Europejskiej takie jak na przykład Litwa, Łotwa, Estonia, Czechy, Słowacja, Niemcy, Francja i kraje Benelux. Spółka współpracuje także z państwami spoza UE, takimi jak Rosja, Białoruś, czy Ukraina.

W 2011 roku, kontynuując strategię rozwoju nowoczesnego centrum serwisowego, zarząd rozpoczął realizację nowego planu inwestycyjnego na zakupionym 8-hektarowym gruncie na terenie Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Ogólna wartość wydatków inwestycyjnych wyniesie ponad 32 mln zł. Zakończenie inwestycji zostało zaplanowane w 2014 roku. Dziś już wiadomo, że realizacja nastąpi już w 2012 roku. Obecnie trwa rozbudowa zakładu o kolejne 7.000 m kw.

- Już wkrótce nowe, innowacyjne linie technologiczne umożliwią znaczący, sięgający 60 proc, wzrost możliwości produkcyjnych.Tym samym przedsiębiorstwo umocni się w zakresie dotychczasowej produkcji i pozycji lidera rynku - podsumowuje Jakub Gróbarczyk.
Podobał się artykuł? Podziel się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 527 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

552 402 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP