PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Wszystkie kopalnie KGHM pod jednolitym logiem

Autor: wnp.pl (Dariusz Malinowski)
02-03-2015 20:20
Wszystkie kopalnie KGHM pod jednolitym logiem
Fot. youtube.com

KGHM staje się firmą coraz bardziej międzynarodową. Nic więc dziwnego, że spółka integruje grupę kapitałową także wokół wspólnego loga. Po zakończeniu procesu integracji, czyli w połowie tego roku, wszystkie kopalnie i projekty górnicze w Europie oraz Ameryce Północnej i Południowej posługiwać się będą wspólną marką KGHM, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych nazw prawnych.

Zmiana wizerunku KGHM jest wprowadzana stopniowo. Na początku grudnia ub.r. spółka zaprezentowała podstawowe założenia nowej identyfikacji korporacyjnej. Dlaczego spółka zdecydował się na ten krok? Ujednolicenie wizerunku korporacyjnego, stanowiące potwierdzenie statusu KGHM jako firmy globalnej o międzynarodowych standardach, wspiera cele biznesowe spółki zapisane w nowej strategii.
- Strategia KGHM zakłada szeroki program eksploracyjny w Polsce i na świecie, rekordowe inwestycje w posiadane aktywa oraz dalszą optymalizację produkcji. Programy eksploracyjne i inwestycyjne prowadzone będą na równi w Polsce i za granicą. W ciągu najbliższych sześciu lat udział produkcji miedzi z kopalń zagranicznych wzrośnie z 17 proc. do 40 proc. - i to pomimo planowanego zwiększenia możliwości wydobywczych w polskich kopalniach o około 2 mln ton rudy - tłumaczy Herbert Wirth, prezes KGHM.

Zmiana identyfikacji poprzedzona została kompleksowym badaniem wizerunku i reputacji KGHM na świecie. Wskazało ono pięć najważniejszych wartości podzielanych przez pracowników KGHM w Polsce, Kanadzie, Stanach Zjednoczonych i Chile. To bezpieczeństwo, współdziałanie, zorientowanie na wyniki, odpowiedzialność i odwaga. Wartości te są podstawą wszystkich działań KGHM – zarówno na globalnych rynkach surowcowych, jak i w ramach współpracy ze społecznościami lokalnymi. Bez względu na lokalizację kopalń i projektów górniczych, marka KGHM powinna kojarzyć się z tymi samymi wartościami i najwyższymi standardami.

– Dla naszych kontrahentów i partnerów biznesowych nie ma znaczenia, gdzie wyprodukowaliśmy daną tonę miedzi. Liczy się nasza marka, która od ponad półwiecza stanowi gwarancję najwyższej jakości. To dlatego w ramach całej grupy unifikujemy działy zajmujące się sprzedażą, zakupami i procesami wspierającymi biznes. Jako silna grupa kapitałowa, możemy uzyskać lepsze warunki finansowania inwestycji oraz zakupu niezbędnego sprzętu. Poprzez fakt, że jesteśmy obecni na czterech kontynentach – po obu stronach Atlantyku i Oceanu Spokojnego – zyskujemy unikatową przewagę konkurencyjną i możliwość elastycznego reagowania na potrzeby rynku – powiedział Jarosław Romanowski, I wiceprezes KGHM Polska Miedź ds. finansowych.

W ramach ujednolicania wizerunku korporacyjnego marka KGHM zyskała dodatkowy element graficzny. - Jest nim minerał, którego trzyczęściowa konstrukcja symbolizuje wiedzę, współdziała-nie i rolę dla świata. Dzięki wiedzy i doświadczeniu pracowników, KGHM wydobywa i przetwarza cenne zasoby ziemi, umożliwiając rozwój nowoczesnego świata – tłumaczy spółka.

NA GIEŁDZIE

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 969 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP