Poziom sprzedaży naszych firm po ciężkim na rynku stalowym pierwszym kwartale 2009 roku, ponownie wzrasta - mówi dla portalu wnp.pl Dmitrij Goroszkow, Kurator Segmentu Sprzedaży Oddziału Severstal Russian Steel (Severstal Rosyjska Stal), Dyrektor Sprzedaży Czerepowieckiej Huty Severstal.
- Zadanie firm segmentu sprzedaży należy postrzegać w dwojaki sposób: z jednej strony, jako działanie odrębnych jednostek biznesowych, mających na celu poprawę własnych wskaźników ekonomiczno-produkcyjnych. Z drugiej strony, będąc częścią oddziału Severstal Rosyjska Stal, spółki te dają Czerepowieckiej Hucie Severstal możliwość stałego monitorowania sytuacji rynkowej, otrzymywania informacji na temat oczekiwań i wymagań odbiorców końcowych, realizowania tych oczekiwań i wymagań, co w efekcie końcowym pozwala na zwiększenie udziału w rynku.