Kemppi zmienia swój wizerunek graficzny

Kemppi zmienia swój wizerunek graficzny
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Wydarzeniem pierwszego dnia targów Scheissen & Schneiden w niemieckim Essen była premiera nowego logo Kemppi. Doskonale znany pomarańczowy kolor będący od wielu lat wizytówką Kemppi został odświeżony a nowe logo jest w kształcie kropli.

- Przyczyną odnowienia wizerunku marki Kemppi są postępujące zmiany w podstawowych obszarach działania firmy. Reagując na coraz silniejszą konkurencję, bardziej niż kiedykolwiek zbliżamy się do klienta, stając się dostawcą usług i producentem precyzyjnie dopasowanych rozwiązań spawalniczych. - wyjaśnia Jacek Rutkowski, dyrektor Kemppi Sp. z o.o.

W tym roku firma świętuje swoje 60-lecie i chce wyraźnie zakomunikować ewolucję kierunków swojej działalności.

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kemppi zmienia swój wizerunek graficzny

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!