Nowa strategia hinduskiego producenta nierdzewki

Nowa strategia hinduskiego producenta nierdzewki
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Hinduski producent stali nierdzewnej Jindal Stainless zmienił dotychczasową nazwę na JSL. Wraz ze zmianą nazwy firma chce wprowadzić nową strategię marketingową.

- Po lekkim chińskim spowolnieniu popytu na stal nierdzewną, Indie pozostają wciąż krajem, gdzie popyt ten rośnie - zauważa Marek Łangalis,
analityk portalu nierdzewka.com. - W tym roku spodziewany jest wzrost rzędu 7-8 procent.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nowa strategia hinduskiego producenta nierdzewki

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!