- Odpowiedzialności biznesu to przełożona na skuteczne nawyki i procedury zdolność organizacji do spoglądania na siebie w szerokim kontekście społecznym, zarówno w obszarach kluczowych dla pracowników firmy jak i jej otoczenia społecznego, z zachowaniem związku z zasadniczą działalnością firmy - mówi Łukasz Cioch, dyrektor ds. Odpowiedzialności Biznesu i Komunikacji, ArcelorMittal Poland SA.
- Idąc za przyjętymi definicjami, Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (ang. Corporate Social Responsibility, CSR) jest koncepcją, według której przedsiębiorstwa na etapie tworzenia strategii i priorytetów biznesowych, uwzględniają interesy społeczne, kwestie środowiskowe a także relacje z otoczeniem. Z założenia jest procesem dobrowolnym, wykraczającym poza obligatoryjne zobowiązania przedsiębiorstwa. CSR mówi o relacji pracownik-firma i firma-społeczeństwo.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Odpowiedzialność biznesu to społeczna tożsamość organizacji