- Niektórzy producenci wprawdzie deklarują, że nie są zainteresowani rozwijaniem własnej sieci, ale ich działania temu przeczą - mówi dla portalu wnp. Jerzy Bernhard, prezes zarządu Stalprofilu SA. - Jeśli huty budują zbrojarnie, jest to równoznaczne z tym, że posiadać będą składy handlowe. I rozwijać sieć sprzedaży.
- Odnoszę wrażenie, że deklaracje mają na celu uspokojenie konkurenta czyli dystrybutorów. Wszystko na to wskazuje, że przejęcie rynku dystrybucji wyrobów hutniczych pozostaje tylko kwestią czasu. Niektórzy producenci wprawdzie deklarują, że nie są zainteresowani rozwijaniem własnej sieci, ale ich działania temu przeczą. Na przykład budowę kolejnej zbrojarni zapowiada CMC Zawiercie. Z kolei ArcelorMittal uruchamia produkcję prętów zbrojeniowych w Warszawie. Jeśli huty budują zbrojarnie, jest to równoznaczne z tym, że posiadać będą składy handlowe. I rozwijać sieć sprzedaży. Żeby produkować zbrojenia trzeba mieć odpowiedni zapas prętów zbrojeniowych. I nie można wykluczyć, że część tego zapasu będzie upłynniona. Jednak nie przez niezależnych dystrybutorów, tylko przez producentów.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Producenci stali będą rozwijać sieć sprzedaży