Sprzedający 90 proc. swoich wyrobów na eksport Promotech zaprosił swoich dystrybutorów z całego świata na kilkudniowy cykl spotkań, warsztatów, a także konsultacji dotyczących nowych urządzeń przygotowywanych dopiero do wprowadzenia na rynek.
Pokazano m.in. nowy wózek torowy Rail Bull 2, najbardziej uniwersalny i wszechstronny w ofercie firmy, a także udoskonaloną, pięcioosiową maszynę do profilowego cięcia, którą cięte były rury do konstrukcji zadaszenia stadionu miejskiego w Białymstoku oraz pięcioosiową wycinarkę z opcją spawania MCM.
- Ta maszyna została też po raz pierwszy zaprezentowana w opcji do cięcia i wspawywania króćców w rurach i zbiornikach - tłumaczy Krzysztof Fedyk, szef działu badań i rozwoju Promotechu.
Tego typu prezentacje zorganizowano po raz pierwszy. W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele partnerów handlowych spółki z USA, Turcji, Emiratów Arabskich, Finlandii, Indii, Australii, Wielkiej Brytania, a także z Polski.
- Wspólnie omawialiśmy pomysły na nowe wyroby, które wdrożymy do oferty w latach 2016-2018 oraz kierunki dalszego rozwoju oferty produktowej - mówi Zbigniew Kopciewski, dyrektor handlowy Promotechu.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Promotech chce zwiększać eksport