Spółka Seco/Warwick pracuje nad nową, czteroletnią strategią, uwzględniającą ekspansję geograficzną i wypłatę dywidendy dla akcjonariuszy, zapowiedział prezes spółki Paweł Wyrzykowski. Firma daje sobie czas na realizację akwizycji w Brazylii do końca 2012 r.
W strategii znajdą się w niej także zapisy dotyczące ekspansji geograficznej. Gazeta wskazuje, że spółce do kompletu, według przyjętej wcześniej strategii, brakuje jedynie własnych spółek w Rosji i Brazylii, a o inwestycjach w tych krajach zarząd mówi już od dawna.
W Brazylii spółka prowadzi już zaawansowane rozmowy w sprawie przejęcia fabryki, ale jak dotąd nie udało się sfinalizować transakcji. „Dajemy sobie czas do końca roku" – zaznaczył prezes Seco/Warwick w „Parkiecie". Na koniec I kwartału portfel zamówień całej grupy wynosił 240 mln zł i był o 12% większy niż rok temu.
Spółka Seco/Warwick miała 15,09 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2011 roku wobec 15,16 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 370,96 mln zł wobec 194,80 mln zł rok wcześniej.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Seco/Warwick pracuje nad 4-letnią strategią rozwoju