W odróżnieniu od poprzednich lat, I kwartał tego orku nie wiązał się ze znaczącymi podwyżkami cen wyrobów hutniczych. Firmy narzekają na niskie marże i dywersyfikują działalność - napisał "Parkiet".
Niezależni dystrybutorzy obawiają się, że sytuacja na rynku może być jeszcze trudniejsza, jeśli Arcelor Mittal Poland zdecyduje się agresywniej zawalczyć o klientów. W ubiegłym roku AMP zbudował ramię dystrybucyjne, przejmując dużą sieć handlową od Cognora - przypomina "Parkiet".
- Nie ulega wątpliwości, że inwestycja ma głównie na celu zabezpieczyć udział ArcelorMittal w rynku, ale minie jeszcze trochę czasu, zanim ta sieć będzie w pełni efektywna - powiedział "Parkietowi" Jerzy Bernhard, prezes Stalprofilu.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.