Trujący remis - Diesel mocno kopci podczas jazdy, a elektryk przy produkcji

Trujący remis - Diesel mocno kopci podczas jazdy, a elektryk przy produkcji
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Emisje dwutlenku węgla podczas jazdy Golfem TDI są niemal dwa razy wyższe niż podczas jazdy e-Golfem (uwzględniając mix energetyczny Niemiec), ale przy produkcji samochodów... proporcje są odwrotne. W sumie więc przewaga czystości e-Golfa jest dziś niewielka. Volkswagen chce to zmienić.

  • Badanie całego cyklu życia pojazdu obejmuje także produkcję i utylizację.
  • Nowe materiały i napędy blado wypadają na etapie produkcji.
  • Volkswagen chce obniżyć emisję na tym etapie o jedną trzecią do roku 2025.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (9)

Do artykułu: Trujący remis - Diesel mocno kopci podczas jazdy, a elektryk przy produkcji

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!